نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اینتری ها برای دیبالا هزینه ی زیادی نمی کنند ! پیشنهادی پایین تر از یوونتوس

اینتری ها برای دیبالا هزینه ی زیادی نمی کنند ! پیشنهادی پایین تر از یوونتوس

اینتر امید خود را برای جذب پائولو دیبالا از دست نمی دهد، اما آخرین پیشنهاد آنها ممکن است برای او چندان مطلوب نباشد.

 

این مهاجم آرژانتینی تابستان امسال یوونتوس را ترک کرد زیرا آنها تصمیم گرفتند قرارداد او را تمدید نکنند. وضعیت بازیکن آزاد او مورد توجه چندین تیم برتر، به ویژه اینتر قرار گرفت.

 

با این حال، تصمیم نراتزوری برای پس گرفتن روملو لوکاکو، برای خرید دیبالا کمی سخت شد.. با این وجود، اینتر همچنان به جذب آرژانتینی امیدوار است و آخرین پیشنهاد خود را ارسال کرده است.

 

طبق گزارش La Gazzetta dello Sport، پیشنهاد اخیر نراتزوری کمتر از آنچه قبلاً شایعه شده بود به نظر می رسد. در ابتدا، اینتر آماده ارائه 7 میلیون یورو شامل پاداش در هر فصل برای امضای دیبالا بود.

 

با این حال، در حال حاضر، نراتزوری تنها پیشنهاد 5 میلیون یورو دستمزد ثابت به اضافه 1 میلیون یورو را به شرطی دارد که او در 50 درصد بازی های آنها بازی کند.

 

اینتر می خواهد با توجه به نگرانی دیبالا در دو فصل اخیر، از قرارداد خود محافظت کند.

 

هر دو طرف در حال برنامه ریزی جلسه دیگری برای بحث در مورد همه چیز از جمله بند آزادسازی احتمالی دیبالا در فصل آینده هستند.

 

این وضعیت ممکن است در را برای سایر تیم ها، از جمله میلان، باز کند تا قرارداد را ربوده کنند.

 

گفتنی است، دیبالا زمانی از یوونتوس پیشنهاد 10 میلیون یورویی داشت و بعد از آن یووه پیشنهاد خود را به 8 میلیون کاهش داد ولی مذاکرات طرفین مثبت پیش نرفت و حالا دیبالا تنها با پیشنهاد 5 میلیون یورویی از اینتر رو به رو است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: